نشست هم‌اندیشی«نقش هنر در تعالی معنوی جامعه» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4133806
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

نشست هم‌اندیشی«نقش هنر در تعالی معنوی جامعه» در آزادشهر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی «نقش هنر در تعالی معنوی جامعه» با حضور رئیس اداره تبلیغات آزادشهر و مسئولین و جمعی از هنرمندان و اهل قلم امروز، ۲۴ فروردین در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌اندیشی«نقش هنر در تعالی معنوی جامعه» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر معاون پرورشی آموزش وپرورش، رئیس شورای نگهبان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از هنرمندان و اهل قلم امروز، ۲۴ فروردین در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در این نشست بیان کرد: هنرمندان در مسیر حفظ انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشته‌اند و این بایستی تداوم داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: هنر اگر در مسیر فطرت پاک انسان قرار بگیرد و در راستای تعالی اخلاق و اندیشه و معنویت در جامعه مورد استفاده باشد در بلندمدت تاثیر خود را خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام طالبی هنر را زاییده اندیشه هنروران برشمرد وگفت‌:‌ هر اثر هنری به دلیل این که حامل تفکر هنرمند است می‌تواند نقش روشنگرانه‌ای در جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش هنرمندان جوان در تعالی هنر و فرهنگسازی در جامعه اظهار کرد: اگر نسل جوان در حوزه آموزش هنر به دنبال شناخت مفاهیم اصیل و اصالت هنر باشد، آثاری که خلق خواهند کرد، تاثیرگذار و ماندگار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر نقش هنر در تعالی فرهنگ جامعه و اتصال آن به آموزهای دینی را مهم و تعیین‌کننده دانست وگفت: نباید از نقش و جایگاه بسیار مهم اصحاب فرهنگ و هنر غافل شد بلکه باید از این ظرفیت به شکل مطلوب بهره برد.

همچنین در پایان این جلسه از هنرمندان با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام
captcha