دومین نشست «کنشگران تربیتی مردمی‌» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4132274
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

دومین نشست «کنشگران تربیتی مردمی‌» در گلستان برگزار شد

دومین نشست «کنشگران تربیتی مردمی گلستان» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، دبیر ستاد مدارس مسجد محور کشور و جمعی از فعالان و کنشگران مردمی استان امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

نشست کنشگران تربیتی مردمی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، دومین نشست ‌‌«کنشگران تربیتی مردمی‌ گلستان» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، دبیر ستاد مدارس مسجد محور کشور امروز، 19 فروردین‌ماه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی‌گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی‌ گلستان در دومین نشست کنشکران تربیتی گفت: مجموعه کنشگران مردمی مجموعه‌ای که در سطح استان به‌صورت مردمی و با دغدغه کار مردمی و خودجوش سال‌ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند انسان‌سازی را رقم بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌گلستان گفت: این مجموعه براساس مبانی اسلامی و در راستای ذوق و سلیقه‌ای که دارند در حال فعالیت هستند که ابتدا این مجموعه باید خود را شناخته و در جهت امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند. 

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌ اینکه یکی از اقدامات اساسی دشمن تغییر سبک زندگی و مباحث تربیتی است، گفت: این جلسه در راستای هم‌افزایی بیشتر مجموعه و استفاده از ظرفیت و تجربه‌های مردمی صورت گرفته که امیدواریم یک مجموعه از جبهه کنشکران تربیتی را در استان شکل دهیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع این مجموعه مخالفت‌هایی از سوی برخی از دستگاه‌ها ایجاد شد اما این مجموعه با همت و تلاش مضاعف الگوهای خودجوش مردمی اسلامی ایرانی را شناسایی کرده و یک نظام تربیتی جدیدی را در راستای مدارس مسجد محور به عنوان بهترین جایگاه تربیتی و هویتی انسان را ارائه داده است.

دیلم، دبیر ستاد مدارس مسجد محور کشور در این جلسه گفت: مدارس مسجد محور یک موضوع مردمی در عرصه تعلیم و تعلیم بوده که برای فائق آمدن بر چالش‌های موجود در این عرصه به وجود آمده تا بتواند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی مسائل و مشکلات فضای تعلیم و تربیت کشور را ریشه‌یابی کند.

انتهای پیام
captcha