انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت
کد خبر: 4131516
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم وداع با پیکر شهید مهقانی؛

انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یقینا انتقام خون شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گرفته خواهد شد و خانواده شهید بدانند که خون شهیدانشان هدر نخواهد رفت و ما انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم وداع با پیکر شهید مقداد مهقانی که امشب، ۱۵ فروردین در حسینیه ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار گرگان در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم نشان داد که مردم ما هنوزم هم پای انقلاب و آرمان های آن و ولایت ایستاده‌اند و باید به این‌ مردم درود بفرستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه شهید مهقانی حقیقتا به ندای امام زمان خود لبیک گفت و پای آرمان‌های انقلاب ایستاد و به شهادت رسید، گفت: یقینا خون شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گرفته خواهد شد و خانواده شهید بدانند که خون شهیدانشان هدر نخواهد رفت و ما انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: امروز باید رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی ببیند که این‌ مردم ایران هستند که در مراسم استقبال این شهید بزرگوار جمع شدند و نشان دادند که اراده آنها در دفاع از حرم آل الله و آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچگاه دچار خلل خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امروز دشمنان انقلاب و اسلام با به راه انداختن جنگ ترکیبی می‌خواهند ارزش‌های اسلامی را در نزد جوانان ما کمرنک کنند اما باید ببیند که امشب این جوانان دهه هشتادی و نودی ما هستند که عاشقانه در این مراسم شرکت کرده و پای انقلاب ایستاده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha