ثبت ۳۶۹ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان
کد خبر: 4130035
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

ثبت ۳۶۹ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از ثبت ۳۶۹ هزار و ۶۴۹ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی نگارستان ایران تا روز ۵ فروردین خبر داد.

جاذبه های گردشگری گلستان

به‌گزارش ایکنا از گلستان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی، سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان امروز یکشنبه ششم فروردین‌ماه با اعلام این خبر گفت: ۳۶۹ هزار و ۶۴۹ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی از نگارستان ایران انجام شده که از این تعداد بازدید که روز گذشته به ثبت رسید، تعداد ۲۰۱ هزار و ۸۴۶ مورد این بازدیدها از جاذبه‌های طبیعی گلستان بود.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اعلام این‌که ۲۵ هزار و ۴۳۶ بازدید هم از زیرساخت‌های گردشگری استان به ثبت رسید، تصریح کرد: ۴۵ هزار و ۴۵۵ نفر نیز از بناهای تاریخی گلستان بازدید کردند.

وی اظهار کرد: تعداد بازدیدها از اماکن تفریحی گلستان ۵۷ هزار و ۱۰۱ بازدید بود و ۲ هزار و ۷۹۴ بازدید نیز از مراکز صنایع‌دستی استان ثبت شد.

زیارتی در روز گذشته ۳۶ هزار و ۷۹۴ نفر از اماکن مذهبی گلستان بازدید کردند و سهم موزه‌های استان از بازدیدهای مسافران نوروزی نیز ۲۲۳ بازدید بود.

انتهای پیام
captcha