بیش از هزار دانشجو گلستانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند
کد خبر: 4129479
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

بیش از هزار دانشجو گلستانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان گفت: ۱ هزار و ۶۰۰ دانشجوی گلستانی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.

مناطق عملیاتی جنوب و بازدید دانشجویان‌

جواد فرامرزی، فرمانده بسیج دانشجویی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: بیش از ۱۶۰۰ دانشجوی گلستانی در قالب ۹ کاروان اسفند ماه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس‌ بازدید کردند.

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های انقلاب که سبب جانفشانی فرزندان این مرزوبوم شده است، به نسل نوجوان و جوان نیازمند یک کار فرهنگی فاخر است که اردوهای راهیان نور این ویژگی‌های ممتاز را در خود دارد.

فرامرزی برگزاری این اردوها را زمینه‌ای برای انتقال حماسه‌ها و رویدادهای هویت‌ساز برای نسل نوجوان و جوان دانست وگفت: براساس نظرسنجی از کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور، دانشجویان رضایتمندی خود را اعلام کردند.

فرمانده بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: راهیان نور یکی از ابتکارات جمهوری اسلامی است و باید با ظرفیت‌های موجود جامعه مخاطب راهیان نور را گسترش و تنوع داد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید بدانند شهدا با جدال با نفس به جایگاه رفیع شهادت رسیدند بیان کرد: خوب زیستن را شهدا در جبهه‌ها می‌دیدند. امروز برای انتقال تربیت دینی باید از شهدا و خانواده‌های شهدا رسم زندگی را بیاموزیم. 

انتهای پیام
captcha