حل مشکلات اقتصادی خواسته مردم از مسئولان است
کد خبر: 4129300
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷
نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

حل مشکلات اقتصادی خواسته مردم از مسئولان است

آیت‌الله نورمفیدی در پیام نوروزی ۱۴۰۲ گفت: توصیه ما به مسئولان استان و خواسته مردم از آن‌ها توجه به مسائل و حل معضلات اقتصادی است.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن و تقارن بهار زندگی و بهار معنویت، اظهار امیدواری کرد که این تقارن، باعث برکت بیشتر برای کشورمان خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه از ملزومات آبادی زندگی، وجود معنویت و از برنامه‌های اساسی نظام اسلامی است، گفت: توصیه ما به مسئولان استان و خواسته مردم از آن‌ها نیز توجه به مسائل اقتصادی است.

امام‌جمعه گرگان با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره مسائل اقتصادی و توجه معظم له به این موضوع افزود: آنچه ما و همه مردم انتظار داریم این است که مسئولان درجه اول کشور، همه همّ و غم خود را در وهله اول برای حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در ادامه با بیان اینکه استان ما بحمدالله از نظر یکپارچگی و همدلی، استانی بسیار خوب و در سطح کشور و شاید جهانی، زبانزد است، گفت: همه اقوام، فِرق و مذاهب در کنار هم در کمال صفا و صمیمیت زندگی می‌کنند و این قابل قدردانی و حفظ آن مهم است.

وی، مردم ایران را مردمی خوب توصیف کرد و گفت: با همه برنامه‌های دشمن برای جدا کردن مردم از نظام، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عملاً نشان دادند که به رغم مشکلات، به اصل انقلاب و نظام پایبند و علاقه‌مند هستند.

آیت‌الله نورمفیدی در پایان گفت: از خدواند می‌خواهیم که سال جدید را سالی مبارک و پر رونق برای کشور و ملت ما قرار دهد.

انتهای پیام
captcha