ثبت بیش از ۴۴ هزار اقامت در گلستان
کد خبر: 4129157
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

ثبت بیش از ۴۴ هزار اقامت در گلستان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از ثبت بیش از ۴۴ هزار نفر-شب اقامت از ۱۶ لغایت ۲۷ اسفندماه در مراکز اقامتی گلستان خبر داد.

اقامت بومگردی در گلستان

به‌ گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری، مدیرکل میراث ‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: از ابتدای روز ۱۶ اسفندماه لغایت روز گذشته ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ تعداد ۴۴ هزار و ۸۶ نفر شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی و شناسنامه‌دار استان به ثبت رسید.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به این‌که بیشترین اقامت ثبت‌شده در این مدت مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بود، بیان کرد: افزون بر ۲۸ درصد از مجموع اقامت ثبت‌شده در ۱۲ روز گذشته با تعداد ۱۲هزار و ۴۷۲ نفر-شب اقامت مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بوده است.

وی همچنین بیان کرد: خانه مسافرهای استان با ۲۳.۲۸ درصد، هتل‌ها با ۱۴.۱۷ درصد، سایر مراکز اقامتی اعم از میهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی و… با ۱۱.۷۹ درصد و اقامتگاه‌های موقت با ۶.۴۳ درصد بیشترین میزان اقامت ثبت‌شده در این مدت را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام
captcha