همایش «تجلیل از جوانان برتر گلستان» برگزار شد
کد خبر: 4127111
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

همایش «تجلیل از جوانان برتر گلستان» برگزار شد

همایش «تجلیل از جوانان برتر گلستان» با حضور معاون امور جوانان وزیر ورزش، استاندار گلستان و جمعی از مسئولین استانی امروز، ۱۸ اسفندماه در سالن همایش‌های پروفسور ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

یامین پور معاون امور جوانان وزیر ورزش

به گزارش ایکنا از گلستان، همایش«تجلیل از جوانان نمونه گلستان» با حضور معاون امور جوانان وزیر ورزش، استاندار گلستان و جمعی از مسئولین استانی امروز، ۱۸ اسفندماه در سالن همایش‌های پروفسور ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

معاون امور جوانان وزیر ورزش در این‌ مراسم با بیان اینکه گلستان در یک سال اخیر درخشان‌ترین استان در عرصه فعالیت‌های حوزه جوانان بود، گفت: جشنواره جوان برتر ایران زمین در ۱۲ رشته برگزار و ۱۲ نفر برگزیده شدند.

یامین‌پور بر ضرورت معرفی جوانان موفق به‌عنوان الگو، گفت: طبیعتاً الگو‌ها در حوزه‌های مختلف اثر خود را بر روی سایر جوان‌ها به‌عنوان پیشرو و کسانی که در خط مقدم این حوزه حرکت کردند خواهند گذاشت.

معاون امور جوانان وزیر ورزش تصریح کرد: جوان سرشار از انرژی، پتانسیل، خلاقیت و نوآوری است و هر جامعه‌ای که به‌عنوان جامعه‌ جوان تلقی می‌شود در واقع از یک پتانسیل و یک ظرفیت عظیمی برخوردار است که می‌تواند با اتکا به این ظرفیت و پتانسیل در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانیم.

یامین‌پور با بیان‌اینکه استان گلستان در بسیاری از ماموریت‌های ابلاغی در حوزه جوانان پیشقدم بوده است، گفت: جوانان در بسیاری از موارد راهگشا هستند، لذا در وزارتخانه تا ۷۰ درصد انتصابات از سطوح معاون وزیر تا مدیران استانی از جوانان دهه ۶۰ هستند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش گفت: ایران حدود ۲۰ میلیون جوان ۱۸ تا ۳۵ سال دارد و سن مدیریت در گلستان ۱۰ سال کاهش داشته و به نوعی عقب‌ماندگی در بهره‌برداری از جوانان را جبران کرده است.

همچنین در این مراسم از دانیال مظفری، مصطفی کیا، اشکان کابوسی، امیرحسین رحمتی، امین چراغی‌فر، حسین عاصمی، حسن غلامی، سکینه ذاکر، ندبه محمدی، فاضل اتراچالی، سیدمحمدجواد موسوی و سعید علی‌آبادی به عنوان جوانان نمونه گلستان و از خانواده شهیدان علی سراوانی و عبدالجبار مختوم‌نژاد به عنوان شهدای جوان حافظ امنیت تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha