یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4126126
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در گلستان برگزار می‌شود

یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان فردا، ۱۵ اسفندماه در دانشگاه فنی‌حرفه‌ای مائده گرگان برگزار می‌شود.

یازدهمین مسابقات ملی مناظره در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان فردا، 15 اسفندماه در دانشگاه فنی‌حرفه‌ای مائده گرگان برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 9 صبح در مرحله رده‌بندی بین دو تیم دانشگاه گنبدکاووس و دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان و از ساعت 10:30 در مرحله فینال بین دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانشجویان در دو موضوع با عنوان «فساد اقتصادی و اداری در ایران ریشه ساختاری دارد» و «الگو زندگی ایرانی اسلامی مورد قبول نسل جوان نیست» به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

همچنین در این مناظره تیم برتر در مسابقات منطقه‌ای و ملی در اردیبهشت 1402 به‌عنوان نماینده استان گلستان حاضر  و تیم اخلاق و سخنران برتر توسط هیئت داوران انتخاب خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
captcha