پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان آغاز شد
کد خبر: 4123055
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان آغاز شد

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان گلستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خواهرانزهرا جمالی‌زاده بهاآبادی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان از 29 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و بانوان علاقه‌مند به تحصیل در حوزه‌های علمیه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان با بیان‌ اینکه علاقه‌مندان به تحصیل حوزوی می‌توانند در سطوح مختلف سیکل، سطح 2، 3 و 4 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به مدارس علمیه با شرایط و ضوابط پذیرش آشنا شوند؛ همچنین با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی اینترنتی www.whc.ir نیز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بهاآبادی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران استان گلستان برای سال تحصیلی جدید در نظر دارد در جذب کیفیت محوری را لحاظ کند و تلاش دارد تا افراد مؤمن، متعهد، انقلابی و علاقه‌مند جذب مدارس علمیه خواهران شوند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گلستان گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های تبلیغی و رسانه‌ای و همچنین نشست‌ها با ادارات، مؤسسات و نهادهای دینی و فرهنگی برای جذب حداکثری خواهران به حوزه علمیه انجام شود.

انتهای پیام
captcha