شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن یک وظيفه ملی است
کد خبر: 4121202
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر:

شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن یک وظيفه ملی است

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن را یک وظيفه ملی دانست وگفت: شرکت در این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان و بدخواهان اسلام و انقلاب است و موجب یأس و ناامیدی آنان خواهد شد.

خوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر

به گزارش ایکنا از گلستان، آخوند خوجملی، امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر در مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی که امروز، ۲۱ بهمن در روستای اهل‌سنت آقچه لی شهرستان آزادشهر برگزار شد، با بیان اینکه خود انقلاب اسلامی یک نعمتی از جانب خداوند متعال است، گفت: ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و در دفاع و پشتیبانی از آن باید همیشه آماده باشیم.

آخوند خوجملی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از بدو تولد خود سراسر خیر و برکت بود، افزود: خدمات و پیشرفت‌های این انقلاب قابل مقایسه با دوران قبل نبوده و مردم رفاه و آسایش بیشتری برخوردار هستند و در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها این پیشرفت ملموس است.

دستیار استاندار در امور اهل‌سنت گلستان شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن را یک وظيفه ملی دانست وگفت: شرکت در این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان و بدخواهان اسلام و انقلاب است و موجب یأس و ناامیدی آنان خواهد شد.

آخوند خوجملی گفت: امروز وظیفه همه ماست که در این جشن ملی شرکت کنیم و شکوه و عظمت ایران متحد را به جهانیان نشان دهیم و به آنان بگوییم که ما از هر قوم و مذهب در این جشن بزرگ شرکت کرده و به پشتیبانی و حمایت از انقلاب و رهبری به میدان خواهیم آمد.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر با اشاره به اینکه عمران و آبادانی بعد از انقلاب اسلامی قابل بیان نیست، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی روستاهای دور افتاده نیز از خدمات گاز رسانی، آب، برق و آسفالت بهره‌مند شدند و مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار شدند.

همچنین در این مراسم بانوان این روستا با تهیه و پخت غذاهای محلی و سنتی به استقبال این جشن باشکوه رفتند و اینگونه ارادت و محبت خود به انقلاب را نشان دادند.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha