نرم‌افزار «حادم» در گلستان رونمایی شد
کد خبر: 4120750
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
همزمان با دهه فجر

نرم‌افزار «حادم» در گلستان رونمایی شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان از رونمایی نرم‌افزار کاربردی «حادم» به ‌منظور دسترسی آسان مردم به اطلاعات ۴ هزار شهید استان، زندگینامه و وصیت‌نامه‌های شهدا خبر داد.

سرهنگ کاظمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، محمدرضا کاظمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در نشست رونمایی از نرم‌افزار اندرویدی «حادم» که امروز، 19 بهمن‌ماه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در طول 44 سال همیشه مورد هجمه‌های از کشورهای استکباری بوده و در سال‌های اخیر دشمنان با به راه‌انداختن جنگ ادارکی و شناختی زمینه را برای اهداف شوم خود فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ گلستان به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فضای مجازی می‌تواند بستری خوبی برای تقابل جنگ رسانه‌ای دشمن باشد، لذا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درصدد هستیم که از این فضا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

سرهنگ کاظمی به تولید و توسعه نرم افزار اندرویدی «حادم» در استان گلستان تصریح کرد و افزود: نرم افزار اندرویدی حادم نرم‌افزاری است که قابلیت دسترسی به اطلاعات 4 هزار شهید به همراه تصاویر، زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا را فراهم کرده که افراد می‌توانند با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی خود به اطلاعات جامعی در حوزه ایثار و شهادت دست پیدا کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان اظهار کرد: اذان‌گوی خودکار با قابلیت شخصی‌سازی قرآن و ادعیه با قابلیت پخش‌صوتی، انتخاب صوت قاریان مختلف با سبک‌های متفاوت، پخش محتوای چندرسانه‌ای در حوزه ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مقاومت از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است که می‌تواند در دسترس همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha