خانه هلال احمر در اداره تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد + عکس
کد خبر: 4120525
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

خانه هلال احمر در اداره تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد + عکس

خانه هلال احمر با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و مدیرکل هلال احمرگلستان و معاونین ارادت امروز، ۱۸ بهمن در ادارات کل تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد.

فتتاح خانه هلال در اداره تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، خانه هلال احمر با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و مدیرکل هلال احمرگلستان و معاونین ارادت امروز، ۱۸ بهمن در ادارات کل تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد.
مدیر کل تبلیغات گلستان در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: امام راحل(ره) بزرگترین انقلاب اجتماعی و فرهنگی را در شرایطی به وجود آورد لذا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و نعمت امنیت و آسایش خود را مدیون امام راحل(ره) و شهدای هستیم که در این راه جان خود را فدا کردند.

وی گفت: افتتاح خانه هلال در اداره تبلیغات اسلامی گلستان با هدف اینکه جامعه هدف تبلیغات اسلامی اعم از مبلغان و مداحان و فعالان قرآنی در کنار فعالیت‌های فرهنگی به جامعه ارائه می‌دهند بتوانند در خدمات اجتماعی هم نقش آفرین باشند.

وی تصریح کرد: یکی از سفارشهای مقام معظم رهبری به بدنه تبلیغات اسلامی این است که در کنار بصیرت سیاسی و معنوی به خدمات اجتماعی هم اهتمام ویژه داشته باشد در حقیقت در دین و اسلام هم براین اساس است که هر فردی یک نفر را نجات دهد مانند این است که جامعه را نجات داده است.

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: درخواست ما از هلال احمر این است که تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌ای داشته باشد با ارائه آموزش‌های لازم به روحانیون و مبلغین دینی در شرایطی را ایجاد کند و که بتوانند ایفای نقش کنند.

وی گفت: این روحانیون و مبلغین دینی بودند که در شرایط سخت مثل کرونا و سیل در قالب تیم‌های گروهی در کنار مردم بودند و قطعا وجود فرد روحانی و مبلغین تاثیرات روانی زیادی در سختی‌ها و بلایای طبیعی خواهد داشت.

مدیرکل هلال احمر استان گلستان در این جلسه گفت: اهمیت هلال احمر در تمامی حوزه‌ها مشهود است و مختص یک سازمان و ارگان خاص نیست، لذا هلال احمر را به عنوان جمعیت هلال احمر شامل متخصصان و جوانان متعهد می‌شناسند.

غریب آبادی گفت: شعار هلال احمر این است که وقتی کار به زمین ماند هلال احمر باید وارد کار شده و آن را سازماندهی کند، لذا هدف سازمان هلال احمر خدمت رسانی بوده و در این راه ثابت قدم است.

وی گفت: بنده شخصا براین باور هستم که جوانانی که به طور داوطلب در خدمات امداد و نجات به ما کمک می‌کنند در واقع برگزیدگان خداوند می‌باشند، لذا در قرآن آمده که هر کس یک نفر را از خطرات نجات دهد مانند آن است که تمام جامعه را نجات داده است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha