اقتدار جهانی ایران مرهون نظام مقدس اسلامی است
کد خبر: 4119732
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

اقتدار جهانی ایران مرهون نظام مقدس اسلامی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر با بیان‌ اینکه اقتدار جهانی ایران مرهون نظام مقدس اسلامی است، گفت: امنیت کشور در زمان رژیم پهلوی تحت فرمان قدرت‌های بزرگ بود اما به برکت نظام مقدس اسلامی این اقتدار بی‌نظیر و منطقه‌ای و درون پایه است.

سرهنگ قاضی محسنی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ قاضی محسنی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر در نشست بصیرتی «جهاد‌ تبیین» که روز گذشته، 15 بهمن‌ماه در مسجد محمدیه روستای قورچای شهرستان آزادشهر برگزار شد، با بیان‌ اینکه قبل انقلاب مردم در مشقت و رنج بسر می‌برند و از بسیاری از امکانات رفاهی محروم بودند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز پیشرفت‌ها در همه عرصه‌ها مشهود است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه اکثر مردم از نعمت گاز، آب، برق و جاده‌ها بهره‌مند شدند و همچنین در حوزه دفاعی نیز به پیشرفت قابل توجهی رسیدیم، گفت: اوایل انقلاب حتی از داشتن سیم خاردار محروم بودیم اما امروز به برکت این نظام مقدس دنیا به‌دنبال خرید موشک‌های نقطه زن این انقلاب است. دنیا برای خرید پهپادهای ایران اسلامی دست نیاز دراز کرده است.

سرهنگ قاضی محسنی بیان کرد: آن دشمنی که زمانی به فکر براندازی این انقلاب بود اکنون از این همه خودباوری جوانان و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی مات و مبهوت مانده است آمریکا زمانی ابرقدرت بود اما امروز برای رویارویی و مقابله با انقلاب اسلامی به‌دنبال هم‌پیمانانی برای خود می‌گردد و به‌دنبال این است که سایر کشورها را با خود همسو کند و این نشان از قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی است و ضعف و ناتوانی آمریکا و اسرائیل را نمایان می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر تصریح کرد: دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد چون جنگ هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و اکنون که به برکت انقلاب اسلامی و دست‌یابی جوانان انقلابی به موشک نقطه‌زن با برد یازده هزار کیلومتر خواب از سر دشمنان پریده است امروز دشمن رویکرد خود را به جنگ نرم تغییر داده است که نظیر آن فتنه 88 و اغتشاشات اخیر بود که همه شاهد آن بودیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر با بیان‌ اینکه اقتدار جهانی ایران مرهون نظام مقدس اسلامی است،گفت: امنیت کشور در زمان رژیم پهلوی تحت فرمان قدرت‌های بزرگ بود اما به برکت نظام مقدس اسلامی این اقتدار بی‌نظیر و منطقه‌ای و درون پایه است.

قاضی محسنی گفت: مردم پای این انقلاب هستند و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهند کرد همه ما بايد مطیع رهبری بوده و گوش به فرمان او باشیم  این حکیم فرزانه و دانشمند که دشمن هر طرح و برنامه‌ریزی انجام می‌دهد با یک سخنرانی و روشنگری تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود باز می‌دارد.

انتهای پیام
captcha