نقش تاثیرگذار روحانیت در تداوم انقلاب
کد خبر: 4119274
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
امام جمعه موقت گرگان بیان کرد:

نقش تاثیرگذار روحانیت در تداوم انقلاب

امام جمعه موقت گرگان به نقش روحانیت در تداوم انقلاب اشاره کرد وگفت: نقش روحانیون و طلاب برای اسلام و انقلاب همواره نقشی تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قاسمعلی لیوانی، امام جمعه موقت گرگان در مراسم هشتمین یادواره ۷۹ شهید طلبه و روحانی که امروز، ۱۳ بهمن در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب به نقش روحانیت در تداوم انقلاب اشاره کرد وگفت: نقش روحانیون و طلاب برای اسلام و انقلاب همواره نقشی تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه موقت گرگان با تأکید بر این که مردم برای لباس روحانیت ارزش و جایگاه ویژه‌ای قائل هستند، افزود: مردم همواره به دنبال این هستند که بدانند خداوند و پیغمبران (ص) چه فرموده‌اند و ضروری است دستورات دین از طریق روحانیون، طلاب و اهل تقوا به مردم منتقل شود.

حجت‌الاسلام لیوانی با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی به الگویی برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، افزود: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی مردم ایران شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام لیوانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، کشور ما را در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه قرار دارد و با تکیه بر دستورهای خداوند متعال و اسلام ناب محمدی(ص)، تعالی حقیقی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود، الهام بخش بسیاری از آزادی خواهان عالم بوده و توانسته اثرات ماندگاری را در این زمینه بر جای بگذارد.

 

 

انتهای پیام
captcha