آئین واگذاری ۹۳۵۰ سند از املاک غصبی رژیم پهلوی به مردم برگزار شد
کد خبر: 4119235
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
همزمان با دهه فجر در گلستان

آئین واگذاری ۹۳۵۰ سند از املاک غصبی رژیم پهلوی به مردم برگزار شد

همزمان با دهه فجر آئین واگذاری نُه هزار و ۳۵۰ سند از املاک مسکونی غصب شده توسط رژیم پهلوی امروز، ۱۳ بهمن با حضور امام جمعه گرگان، استاندار و مسئولین استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

ئین واگذاری املاک غضبی خاندان پهلوی در تالار فخرالدین اسعد گرگانیبه گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با دهه فجر آئین واگذاری نُه هزار و ۳۵۰ سند از املاک مسکونی غصب شده توسط رژیم پهلوی امروز، ۱۳ بهمن با حضور امام جمعه گرگان، استاندار گلستان و مسئولین استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در این مراسم گفت: املاکی که خاندان پهلوی از مردم می‌گرفتند و غصب می‌کردند که حق مردم بود را جمهوری اسلامی به صورت گسترده این حق را به مردم بر می‌گرداند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه واگذاری املاک غضب شده توسط خاندان پهلوی به مردم یکی ازمطالبات اصلی مقام معظم رهبری است، افزود: خاندان پهلوی به زور املاک مسکونی مردم را غضب می‌کردند و در اختیار مراکز نظامی قرار می‌دادند اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی این املاک به مردم واگذار می‌شود و باید از این نعمت شاکر باشیم.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان در این مراسم گفت: تاکنون ۱۳۵ هزار سند از این املاک در کشور به مردم واگذار شده و بیشترین سهم را استان گلستان داشته است.

علوی با بیان اینکه روند بررسی و اهدای اسناد دیگر به گلستانی‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: ۵۰ درصد از این اسناد در سطح کشور مربوطه به استان گلستان بود که امروز به مردم اهدا شد.

 

انتهای پیام
captcha