کارکنان جهاددانشگاهی به مقام شامخ شهیدان تجدید میثاق کردند
کد خبر: 4119130
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
همزمان با آغاز دهه فجر

کارکنان جهاددانشگاهی به مقام شامخ شهیدان تجدید میثاق کردند

همزمان با آغاز دهه فجر رئیس جهاددانشگاهی گلستان به همراه جمعی از کارکنان با حضور بر مزار شهید دانشگاه جامع گلستان«شهید حسین خان‌احمدی» با آرمان‌های انقلاب و امام راحل( ره) و مقام معظم رهبری و مقام شامخ شهیدان تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق کارکنان جهاددانشگاهی با شهید دانشگاه گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با آغاز دهه فجر رئیس جهاددانشگاهی گلستان به همراه جمعی از کارکنان با حضور بر مزار شهید دانشگاه جامع گلستان«شهید حسین خان‌احمدی» با آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و مقام شامخ شهیدان تجدید میثاق کردند.

رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه این مراسم در جمع همکاران جهاددانشگاهی گفت: در چند دهه پیش شهیدان به عهد خود وفادار کردند و برای حفظ آرمان های این انقلاب جان خود دادند که امروز ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان با بیان اینکه رسالت ما در این برحه از زمان سنگین‌تر از گذشته است و ما باید با روحیه جهادی زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنیم، افزود: آن چه امروز کشور احتیاج دارد پیشرفت در زمینه‌های علمی و فناوری و پژوهشی بوده و شما جهادگران عرصه علم و فناوری باید از این فرصت استفاده کرده تا برای نسل‌های آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

شهبازی تصریح کرد: مثل ما مانند آن رزمنده‌ای است که در پشت خاکریز دشمن ایستاده و لحظه ای از نبرد دست نمی‌کشید ما هم باید به وظیفه خود وافق باشیم و با روحیه جهادی در راستای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کنیم و بدانیم این تلاش‌ها قطعا به ثمر خواهد نشست.

رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان به شاخصه‌های کار جهادی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر کار معمولی جهادی نیست و قطعا کار جهادی سختی و مشقت زیادی دارد، لذا باید برای پیشبرد اهداف خود ایثار و از خودگذشتگی را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی گفت: امروزه جهاددانشگاهی توانسته در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی پیشرفت‌های زیادی کسب کند و این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی بوده و باید قدر این نعمت را بدانیم.

 



انتهای پیام
captcha