ولایت‌مداری رمز بقای انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: 4118943
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
استاندار گلستان:

ولایت‌مداری رمز بقای انقلاب اسلامی ایران است

استاندار گلستان با بیان‌ اینکه ولایت‌‌مداری رمز بقای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: نقطه اتکا در انقلاب اسلامی خدامحوری و عمل به دستورات دین بوده و ولایت‌مداری و مردم از ارکان انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

زنگانه استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان در مراسم استقبال از ورود نمادین امام خمینی(ره) که امروز، 12 بهمن‌ماه در فرودگاه بین‌المللی گرگان برگزار شد، گفت: نظام انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های همه شهدا و ایثارگران و فداکاری‌های امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

استاندار گلستان با بیان‌ اینکه نقطه اتکا در انقلاب اسلامی خدامحوری و عمل به دستورات دین است، گفت: ولایت‌مداری یکی دیگر از ارکان انقلاب اسلامی است و مردم به عنوان یکی دیگر از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

زنگانه یکی دیگر از شرایط بقای انقلاب اسلامی را احترام به آزادی‌های قانونی و‌ مشروع برشمرد و گفت: باید بتوانیم با ایجاد فضای مناسب زمینه را برای انتقاد مسالمت‌آمیز ایجاد کرده تا در این صورت آزادی مشروع و قانونی فراهم کنیم، لذا یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنیم این است که اجازه ندهیم دشمن با نفوذ در زمینه‌های مختلف به انقلاب آسیب بزند.

استاندار گلستان پیروزی انقلاب اسلامی را برگرفته از اندیشه‌های ناب و پاک امام خمینی‌(ره) دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی از دیدگاه امام که دیدگاه قرآن و اهل‌بیت‌(ع) بوده، انقلاب محرومین و مستضعفان است.

وی با بیان‌ اینکه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی که نمادی از اقتدار و عظمت و قدرت است امری ضروری بوده، گفت: افراط و تفریط یکی دیگر از آفت‌های بقای انقلاب است و اگر چشم و گوشمان به‌دنبال رهبر انقلاب باشد از افراط و تفریط دوری می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha