جشنواره دانشجویی اقوام ایران زمین به میزبانی دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4118767
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

جشنواره دانشجویی اقوام ایران زمین به میزبانی دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار می‌شود

نشست هماهنگی برگزاری جشنواره دانشجویی اقوام ایران زمین به میزبانی دانشگاه فرهنگیان گلستان امروز، ۱۱ بهمن با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان و نمایندگانی از فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاددانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی جشنواره اقوام ایران زمین به میزبانی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هماهنگی برگزاری جشنواره دانشجویی اقوام ایران زمین به میزبانی دانشگاه فرهنگیان گلستان امروز، ۱۱ بهمن با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان و نمایندگانی از فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیار استاندار در امور اقوام و مذاهب، جهاددانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

موسی کیخا رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان در این جلسه گفت: جشنواره اقوام ویژه دانشجو معلمان به میزبانی گلستان در تاریخ ۲۸ بهمن تا ۱ اسفند با حضور دانشجو معلمان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کیخا هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد اصالت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در بین دانشجویان دانست وگفت: جشنواره اقوام با محوریت نقد فیلم توسط دانشجویان، بازدید از مکان تاریخی، بازهای بومی محلی، موسیقی مقامی نمایشگاه‌های آیینی وغرفه‌های صنایع دستی و روایتگری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: در این جشنواره درصدد هستیم تا دانشجو معلمان آینده را با فرهنگ اصیل ایرانی آشنا کرده و زمینه‌ای برای تعامل بیشتر دانشجویان با فرهنگ‌های دیگر اقوام کشور فراهم کنیم که خوشبختانه در این جشنواره محقق خواهد شد.

در پایان این جلسه هریک از اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را در راستای همکاری و هم‌افزایی بیشتر جهت برگزاری این جشنواره ارائه کردند.

 

انتهای پیام
captcha