افتتاح ۶ هزار و ۵۹۷ طرح و پروژه طی دهه فجر در گلستان
کد خبر: 4118751
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

افتتاح ۶ هزار و ۵۹۷ طرح و پروژه طی دهه فجر در گلستان

استاندار گلستان با بیان‌اینکه رویکرد دولت سیزدهم مردم داری و امیدآفرینی بوده است، گفت: در دهه فجر امسال ۶ هزار و ۵۹۷ فقره طرح و پروژه با هفت هزار و ۷۶۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و برای هشت هزار و ۸۴۰ نفر شغل ایجاد شد.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که امروز، ۱۱ بهمن در شورای هماهنگی تبلیغات گرگان برگزار شد، گفت: استان گلستان به عنوان نگارستان ایران داری پتانسیل و ظرفیت‌های بی‌نظیری است ولی با توجه به این پتانسیل‌ها سرآمد درآمد مردم از میانگین کشوری پایین‌تر است.

استاندار گلستان گفت: کمتر از یک سال از سفر رئیس جمهور به گلستان می‌گذرد که تاکنون بیشتر اعتبارات در طرحها و بودجه‌های عمرانی به بهره‌برداری رسیده و تمام تعهدات سال ۱۴۰۱ محقق شده است.

استاندار گلستان با بیان‌اینکه ۷۵ درصد جمعیت روستایی استان جزو پنج دهک کمتر برخوردار هستند و باید برای رفع فقر تلاش بیشتر صورت گیرد، افزود: درصدد هستیم با همکاری دستگاه‌های زی ربط با ترسیم سند چشم انداز توسعه استان بتوانیم در افق پیش رو زمینه پیشرفت در استان را فراهم کنیم

وی به سند چشم انداز توسعه استان اشاره کرد وگفت: در هفته دولت ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید و توانستیم برای هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

زنگانه با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم مردم داری و امیدآفرینی است، افزود: در دهه فجر امسال ۶ هزار و ۵۹۷ فقره طرح و پروژه با هفت هزار و ۷۶۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و برای هشت هزار و ۸۴۰ نفر شغل ایجاد شد.

استاندار گلستان به تعداد پروژه‌های در دست اقدام اشاره کرد وگفت: از این تعداد طرح و پروژه هزار و ۶۷۳ فقره در حوزه عمرانی به اعتبار چهار هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان و چهار هزار و ۹۲۴ طرح هم با اعتبار سه هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است.

 

 

انتهای پیام
captcha