فلسفه هیات‌های اندیشه ورز بسیج کمک به دستگاه‌های حاکمیتی است
کد خبر: 4118431
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فلسفه هیات‌های اندیشه ورز بسیج کمک به دستگاه‌های حاکمیتی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه فلسفه وجودی هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج کمک به دستگاه‌های حاکمیتی است، افزود: در مسائل مختلف استان هرجا از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بسیج استفاده کردیم به راهکار درستی رسیدیم که توانست آن مشکل را حل کند.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش متمرکز نخبگان بسیجی که امروز، ۱۰ بهمن در دانشگاه فنی حرفه‌ای مائده برگزار شد، گفت: نتیجه کار بسیج نخبگانی در اتفاقات اخیر به خوبی نمود پیدا کرد و این افراد در کنار نهادهای حاکمیتی نقش به‌سزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: همدلی استان گلستان با وجود همه اقوام و مذاهب در قضایای اخیر زبانزد بود و ما خود را مدیون جامعه بسیج نخبگانی دانسته و از زحمات آنها تشکر می‌کنیم.

سردار ملک شاهکوهی با بیان‌اینکه بسیج به عنوان یک نهاد مقدس در نظام اسلامی گره گشا و بن‌بست شکن است، تصریح کرد: امروزه دشمنان در تمامی ابعاد به دنبال کارشکنی و منحرف کردن جوانان ما از اهداف نظام است، لذا بسیج نخبگان و هیات اندیشه‌ورز بسیج باید در کنار نهادهای حاکمیتی از جمله آموزش و پرورش و … قرار گرفته تا با همفکری راهکار مناسبی جهت پیوند جوانان و اهداف نظام و آموزه‌های اسلامی ارائه دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه فلسفه وجودی هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج کمک به دستگاه‌های حاکمیتی و پیش برندگی سپاه و بسیج است، افزود: در مسائل مختلف استان هرجا از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج استفاده و اولویت‌ها احصاء کردیم، به راهکار درستی رسیدیم که توانست آن مشکل را حل کند.

وی با بیان‌اینکه تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی، قرارگاه ۱۷ ربیع و قرارگاه شهید امانی براساس تفکر بسیجی شکل گرفت، گفت: بسیج خود را خادم مردم می‌داند، لذا سعی شده فعالیت‌های بسیج براساس رویکرد هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج صورت گیرد تا با همفکری هم بتوانیم اقدامات موثری انجام شود.

 

 

انتهای پیام
captcha