برگزاری دوهزار برنامه به مناسبت دهه فجر در گنبدکاووس
کد خبر: 4117893
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

برگزاری دوهزار برنامه به مناسبت دهه فجر در گنبدکاووس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی گنبدکاووس از برگزاری دوهزار برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در زمینه فرهنگی، قرآنی و بصیرتی و اجتماعی خبر داد.

حجت الاسلام کریمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گنبد کاووس

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی گنبدکاووس امروز، ۸ بهمن در جلسه ستاد خبری دهه فجر گلستان گفت: پیرامون برنامه‌های ستاد دهه فجر جلسات مختلفی با ادارات و دستگاه‌های تابعه برگزار شد که دوهزار برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در زمینه فرهنگی، قرآنی و بصیرتی و اجتماعی و ورزشی تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه برنامه‌های ایام دهه فجر امسال با شعار «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» برگزار خواهد شد، گفت: ۵۴۰ برنامه توسط بسیج و پایگاه‌های شهرستان اجرا و بیش از ۱۰۰ برنامه قرآنی از جمله کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور قاریان مختلف استانی اعم از اهل‌سنت و تشیع در مساجد و هیئات و ادارت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی همچنین به برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها به صورت متمرکز در روستای آق قایه گنبدکاووس اشاره کرد وگفت: برگزاری موکب اختصاصی بانوان، برگزاری نشست‌های بصیرتی وجهاد تبیین مخصوص بانوان، برگزاری گردهمایی جهادتببین در مساجد، هیئت‌ها و ادارات، برگزاری جشنواره غذاهای محلی در برج قابوس، جشن‌های خیابانی و پیاده‌روی همگانی، مسابقه کتابخوانی، پویش آزادی زندانی، جشنواره دانش‌آموزی سرود و نمایش در سطح مدارس، تجلیل از نخبگان فرهنگی و قرآنی و عطرافشانی گلزار شهدا و ... از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر گنبدکاووس است.

 

انتهای پیام
captcha