تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآن همزمان با ایام الله دهه فجر در آزادشهر
کد خبر: 4117040
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآن همزمان با ایام الله دهه فجر در آزادشهر

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به تجلیل ۲۰۰ حافظ قرآن همزمان با ایام الله دهه فجر در آزادشهر اشاره کرد و گفت: این برنامه با همکاری جامعه القرآن آزادشهر به همراه مسابقات مختلف قرآنی و همچنین جشن تکلیف دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طالبی رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، ‌حجت‌الاسلام طالبی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان که امروز، ۴ بهمن در سالن شورای تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، با بیان اینکه شعار امسال تحت عنوان «ایران استوار چهل و چهار سال افتخار» شعاری است که با افتخار باید آن را به فریاد زد، گفت: با همفکری ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر بیش از 200 برنامه‌ فرهنگی و اجتماعی در شهرستان آزادشهر در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به برنامه‌های ایام الله دهه فجر در آزادشهر اشاره کرد وگفت: نواختن زنگ انقلاب در دبستان 22بهمن، رژه موتوری، رژه تراکتوری با 44 تراکتور، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، عطر افشانی مزار شهدای شهرستان در طول دهه فجر، همایش بزرگ 1357 نفری دانش‌آموزی به عنوان دهه نودی در شهرستان آزادشهر از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر در آزادشهر است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به برگزاری برنامه‌های ده شب ده مسجد همراه با گفتمان‌های تبیینی اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال مراسم معنوی اعتکاف در 15 مسجد به همراه با گعده های معرفتی و تبیینی و همچنین مراسمات مختلف انس با قرآن و گفتمان‌های متعدد انقلابی اسلامی در سطح مدارس و مساجد و ادارات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طالبی همچنین به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بین دانش آموزان به مناسبت دهه فجر و اعزام 80 نفر از دانش آموزان به راهیان نور در این شهرستان اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب تعداد خانه عالم ما صفر بود و اکنون در چهل و چهار سالگی انقلاب این رغم به 19 خانه عالم افزایش یافته و سه خانه عالم نیمه ساخت بزودی تکمیل خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر همچنین به تجلیل ۲۰۰ حافظ قرآن همزمان با ایام الله دهه فجر در آزادشهر اشاره کرد و گفت: این برنامه با همکاری جامعه القرآن آزادشهر به همراه مسابقات مختلف فرهنگی قرآنی و جشن تکلیف با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
captcha