بیش از یک‌هزار برنامه ویژه خانواده در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116851
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
به‌مناسبت دهه فجر

بیش از یک‌هزار برنامه ویژه خانواده در گلستان برگزار می‌شود

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان گفت: بیش از یک‌هزار برنامه در حوزه زنان و خانواده به‌مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی دستگاه‌های اجرایی شامل بیش از ۱۵۰ همایش، ۱۴۸ نشست، ۱۳۱ کارگاه برگزار می‌شود.

رجبی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آزاده رجبی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست خبری ستاد دهه فجر با اصحاب رسانه استان که امروز، ۴ بهمن‌ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در ایام دهه فجر بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و خانواده است که در این 44 سال از انقلاب زنان ما به پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف دست یافتند.

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان به منویات مقام معظم رهبری در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان خط مقدم مبارزه در جریانات انقلاب بودند و نشان می‌داد بانوان چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن می‌توانند با حضور پررنگ خود در جامعه به همراه مسئولیت اجتماعی نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان تصریح کرد: بیش از یک‌هزار برنامه در حوزه زنان و خانواده به‌مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی دستگاه‌های اجرایی شامل بیش از ۱۵۰ همایش، ۱۴۸ نشست، ۱۳۱ کارگاه و … برگزار می‌شود.

رجبی برگزاری نکوداشت بانوان اثرگذار را از برنامه‌های ایام الله دهه فجر برشمرد و گفت: در کنگره بانوان اثرگذار کشور که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شده بود سه بانو از گلستان حضور داشتند و خوشبختانه یکی از این بانوان به‌عنوان ۲۰ بانوی برتر کشور معرفی شد.

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان به برگزاری همایش «بانوی میدان» همزمان با وفات حضرت زینب(س) و ایام الله دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و جشن خیابانی با محوریت بانوان در روز ۱۴ بهمن‌ماه، تجلیل از بانوان فعال حوزه خانواده از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه بانوان و خانواده است که با همت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

رجبی با بیان‌ اینکه هدف ما خانواده‌گرایی همراه با مسئولیت اجتماعی است، اظهار کرد: خانواده محور و رکن اصلی جامعه است، لذا تلاش شده در کنار مسئولیت اجتماعی بانوان زمینه‌ای برای ایجاد تسهیلات و فرزندآوری و وام‌های خوداشتغالی برای بانوان فراهم شود که با توجه با سفر رئیس‌جمهور و اختصاص بودجه در حوزه‌های مختلف اتفاقات خوبی رقم خورده است.

 

 

انتهای پیام
captcha