جشنواره «بهترین امت» در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116125
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

جشنواره «بهترین امت» در گلستان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: جشنواره «بهترین امت» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره امت من در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سرگرد پاسدار احسان صادقی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: جشنواره «بهترین امت» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت اقدامات انجام شده توسط مسئولان و مدیران در حوزه‌های اداری و سازمانی، آثار و تولیدات علمی، فرهنگی، هنری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که شامل بخش علمی و ادبی (کتاب و مقاله، یادداشت و غیره) بخش ادبی (شعر، رمان، داستان کوتاه و…)، عکس، نقاشی، پوستر، فیلم کوتاه و خوشنویسی، هنرهای آوایی، سرود، تک‌خوانی‌، جمع‌خوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

صادقی تصریح کرد: تجربیات و نوآوری‌های برتر فردی و عمومی شامل خاطره‌نویسی، ایده‌های خلاقانه و تشکل‌های مردم‌ نهاد، فضای مجازی‌(سایت، اپلیکیشن، وبلاگ، کانال) از دیگر محورهای جشنواره «بهترین امت» است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره «بهترین امت» ۱۵ بهمن‌ماه امسال بوده و آثار برگزیده به جشنواره کشوری ارسال و به آثار برتر هدایای ویژه‌ای اهدا خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان و یا در پیام‌رسان ایتا و سروش به آدرس basijnewsgolestan@ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha