گلستان؛ میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر
کد خبر: 4115784
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

گلستان؛ میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: چراغ جشنواره فیلم فجر با معرفی اسامی هیأت انتخاب فیلم روشن شد و استان گلستان با آمادگی کامل بر طبق دستورالعمل‌های اعلامی میزبان این رویداد بزرگ در مرکز استان خواهد بود.

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: چراغ جشنواره فیلم فجر با معرفی اسامی هیأت انتخاب فیلم روشن شد و استان گلستان با آمادگی کامل بر طبق دستورالعمل‌های اعلامی میزبان این رویداد بزرگ در مرکز استان خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان تصریح کرد: این دوره از جشنواره فیلم فجر، به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود و امسال نیز در ایام الله دهه فجر، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر طبق سنوات گذشته در استان گلستان همزمان با تهران برگزار خواهد شد.

رعیت افزود: بناست اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها انجام شود و در استان گلستان 2 سینمای عصرجدید و کاپری در 3 سالن برای میزبانی این رویداد بزرگ پیش‌بینی و برنامه ریزی شده است.

رعیت در پایان، گفت: طبق اعلام ستاد برپایی جشنواره، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل، 12 تا 22 بهمن ماه 1401 برگزار خواهد شد و اسامی فیلم‌ها و نحوه حضور و بهره‌مندی دوستداران هنر هفتم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha