جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4115178
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با موضوع «ایام البیض اعتکاف» با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر امروز، ۲۶ دی‌ماه در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در جلسه ستاد شئون فرهنگی

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با موضوع «ایام البیض اعتکاف» با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر امروز، ۲۶ دی‌ماه در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام طالبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر بیان کرد: اعتکاف فرصتی برای تزریق معنویت به جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه این مراسم، فرصتی برای خلوت با خدا و پرداختن به خود است، افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راستا برای معتکفان در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به سخنرانی‌های مذهبی و بصیرتی، محفل انس با قرآن و حلقه‌های معرفت اشاره کرد.

وی حضور راویان دفاع مقدس و علما با عنوان عصری با علما و عصری با شهدا، برنامه‌های عزاداری، مناجات‌خوانی شبانه، محافلی با موضوع ازدیاد جمعیت، گام دوم انقلاب، جهادتبیین، مهدویت، پاسخ به شبهات، سبک زندگی اسلامی برای شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های است که برای معتکفین پیش بینی شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر بیان کرد: باید از فرصت ماه رجب و خصوصا ایام البیض به نحو شایسته استفاده کرد.

امام جمعه آزادشهر گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند در سایر شهرستان‌ها به مکان‌هایی که برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha