سازش‌ناپذیری در برابر استکبار و عدالت طلبی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4108688
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
امام جمعه بندرگز:

سازش‌ناپذیری در برابر استکبار و عدالت طلبی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است

امام جمعه بندرگز با اشاره به لزوم ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه، گفت: سازش‌ناپذیری در برابر استکبار و عدالت طلبی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگزبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بندرگز در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام که روز گذشته، 29 آذرماه با حضور مردم ولایتمدار بندرگز در مسجد امام حسن(ع) این شهر برگزار شد، گفت: شهدای گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون بعد از سالها هیچ رد و نشانی از آنها باقی نمانده و بی‌نام و نشان هستند.

‏حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس افزود: پشتیبانی همیشگی مردم از نظام دینی مایه‌ خرسندی جبهه انقلاب و حسادت و عصبانیت دشمنان است.

امام جمعه بندرگز شهادت را قلب تاریخ دانست و اظهار کرد: شهیدان با نثار جانشان، انسان در تراز اشرف مخلوقات را به تصویر کشیده و تجلی‌بخش صفات بارز انسانی شدند.

وی همچنین به اقدامات خبیثانه دشمنان و معاندان جبهه حق بر علیه کشور اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: روزی جوانان ما در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و با سلاح ایمان در برابر کفر صف آرایی کردند و امروز با افتخار نام آنها برده می‌شود، لذا امروز هم نباید صحنه نبرد را ترک کنیم و باید دانست ایمان و اعتقاد قلبی به ولایت زمینه‌ساز پیروزی در برابر کفر است.

امام جمعه بندرگز با تأکید بر لزوم ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه، افزود: سازش‌ناپذیری در برابر استکبار و عدالت طلبی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است.

همچنین در این مراسم حاج میثم داودی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) به مداحی و نوحه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام
captcha