هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان تمدید شد
کد خبر: 4106434
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان تمدید شد

رئیس بسیج رسانه گلستان با اشاره به استقبال فعالان رسانه و فضای مجازی از هشتمین جشنواره ابوذر گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان آذر تمدید شده است.

تمدید هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان محمدمهدی تجری، رئیس بسیج رسانه گلستان پیرامون جزئیات هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ‏اظهار کرد: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آذر تمدید شده است.

وی با اشاره به محورهای 12گانه هشتمین جشنواره ابوذر افزود: تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تقریب، موانع و راهکار جزو محورهای جشنواره است.

رئیس بسیج رسانه گلستان، زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را هفته دوم دی اعلام کرد وگفت: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های جشنواره اعم از گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست شرکت کنند.

تجری از فعالان عرصه رسانه که در جنگ نابرابر رسانه‌ای در مقابل تحریف واقعیت‌ها، دروغ، سیاه‌نمایی و کتمان دستاوردهای امیدآفرین انقلاب توسط دشمن به جهادتبیین می‌پردازند قدردانی کرد.

رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: اصحاب رسانه با بینش و زمان‌شناسی، هوشمندانه و با قدرت در خط مقدم مبارزه با نظام سلطه به عنوان افسران جنگ‌نرم به تبیین‌گری و مقابله با جنگ‌شناختی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha