تاکید امام جمعه بخش بهاران بر تقویت مراکز قرآنی
کد خبر: 4104260
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

تاکید امام جمعه بخش بهاران بر تقویت مراکز قرآنی

امام جمعه بخش بهاران بر تقویت مراکز قرآنی تاکید کرد و گفت: باید شبکه به هم پیوسته‌ و زنجیره‌ای مدارس قرآنی شهرستان راه‌اندازی شود تا در مقاطع مختلف برای دانش آموزان زمینه فراگیری قرآن مهیا شود.

امام جمعه بخش بهاران در مهد کودک قرآنی گلهای بهشت سرخنکلاته

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضازاده امام جمعه بخش بهاران در دیدار با مربیان مهدکودک قرآنی گلهای بهشت که امروز، ۱۲ آذر در مهد کودک قرآنی سرخنکلاته برگزار شد، گفت: قرآن کلیات زندگی بشر را نشان می‌دهد و توجه عمیق به آن، سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد به طوری که بیماری نفس انسان را شفا می‌دهد.

امام جمعه بخش بهاران گفت: باید شبکه به هم پیوسته‌‌ و زنجیره‌ای مدارس قرآنی شهرستان راه‌اندازی شود تا در مقاطع مختلف برای دانش آموزان زمینه فراگیری قرآن مهیا گردد.

حجت‌الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه قرائت قرآن آرامش روحی را به‌دنبال دارد، افزود: آشنایی با مفاهیم قرآنی، آموزش صبر و استقامت را به انسان می‌دهد.

وی ادامه داد: فرد با ورود به حوزه حفظ، مرتب باید قرآن را بخواند و همین امر باعث می‌شود که انسان از روزمرگی‌های دنیوی خارج شده و از غفلت جلوگیری می‌کند.

امام جمعه بخش بهاران با اشاره به راه ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: قرآن شعار اسلام است و در همه مکان‌ها باید با صدای بلند تلاوت شود.

در این برنامه سوره‌های کوتاه از قرآن کریم به صورت دسته‌جمعی توسط کودکان قرآنی این مهدقرآنی قرائت شد.

 

انتهای پیام
captcha