اجتماع بانوان «مطالبه‌گر عفاف و حجاب» در گلستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4103893
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

اجتماع بانوان «مطالبه‌گر عفاف و حجاب» در گلستان برگزار شد + عکس

اجتماع بانوان «مطالبه‌گر عفاف و حجاب» با حضور دبیر ستاد امربه معروف گلستان و جمعی از مسئولین استانی امروز، ۱۰ آذر در آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

قزوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، اجتماع بانوان «مطالبه‌گر عفاف و حجاب» با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر گلستان، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف گلستان و جمعی از مسئولین استانی امروز، ۱۰ آذر در آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

یاسر قزوهی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر گلستان در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: باتوجه به توطئه‌های دشمنان برای از بین بودن هویت زن ایرانی، بانوان ما در اغتشاشات اخیر غیرتمندانه صف خود را از اتفاقات اخیر جدا کردند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر گلستان با بیان‌اینکه حضور بی‌حجاب برخی از بانوان در اجتماع خوشایند نیست، گفت: متاسفانه در اتفاقات اخیر هجمه‌های سنگینی از سوی دشمن از طریق فضای مجازی به کشور ما وارد شد که باعث شد برخی جوانان ما به دام این توطئه‌ها افتاده و در این اغتشاشات حاضر شوند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر گلستان ادامه داد: صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران رسانه در فضای سایبر نشان می‌دهد که بیشترین هجمه‌های ذلت‌بار دشمنان زبون، علیه فرهنگ عفاف و حجاب بوده است و تلاش مداوم آن‌ها برای بی‌ارزش جلوه دادن حجاب و تبلیغ مظاهر اباحه‌گری، به چالش کشاندن هویت اسلامی و ایرانی بانوان است.

وی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام راحل(ره) و با زعامت مقام معظم رهبری، بزرگ‌ترین دستاوردی که برای زنان ایران داشته، هویت بخشی به زن مسلمان ایرانی بوده است؛ بدین ترتیب که فرصتی فراهم شد که نه مانند زن غربی نگاه ابزاری به زن شده و به جای شخصیت او جنسیتش دیده شود و نه مانند زن شرقی منزوی باشد؛ بلکه هویت اجتماعی و کادرسازی و انسان‌سازی برای جامعه را به عنوان نقش راهبردی خود معنا کند.

قزوهی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، زن محجبه مسلمانِ نقش آفرینِ ایرانی، به عنوان الگوی سوم زن مسلمان به جامعه جهانی معرفی شد و این مهم، مرهون رعایت حریم عفت‌ورزی و حجاب است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر گلستان تصریح کرد: آسیب‌های فرهنگی در کشور وجود دارد و این به دلیل هجمه گسترده فرهنگی دشمنان بر علیه کشور است، در دنیا مثل ایران کشوری نیست که با این حجم تحریم‌ها و توطئه‌ها روبرو باشند.

قزوهی با اشاره به اینکه در فضای مجازی و حقیقی مشکلات فرهنگی دیده می‌شود و این نگران کننده است، افزود: برای آینده وظیفه همه دستگاه‌های فرهنگی در مقابل موضوع سنگین بوده و نباید اجازه داد خطری کشور را تهدید کند.

 

انتهای پیام
captcha