لزوم بهره‌مندی از نخبگان قرآنی در مناسبات اداری
کد خبر: 4103705
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان بیان کرد:

لزوم بهره‌مندی از نخبگان قرآنی در مناسبات اداری

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان برلزوم بهره‌مندی از نخبگان قرآنی در مناسبات اداری تاکید کرد و گفت: اگر فردی که با نگاه قرآنی رشد پیدا کرده و عامل به قرآن باشد می‌تواند در پیشبرد و اهداف و تعالی جامعه ثمربخش باشد.

نشست خبری در مورد چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ مهد قرآن سراسر کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان در نشست خبری چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر تحت عنوان «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو این مؤسسه از سراسر کشور که امروز، ۹ آذر در سالن جلسات هتل گردشگری ناهارخوران گرگان برگزار شد، گفت: حضور حفاظ در استان گلستان و قدمگاه امام حسن عسگری(ع) سعادتی بزرگ است و ما افتخار می‌کنیم که خدمتگذار نخبگان قرآنی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان گفت: در دولت مردمی و انقلابی باید نقش‌آفرینی‌ها نسبت به آموزش قرآن بیشتر شود و ما هنوز هم نسبت به روند فعالیتهای قرآنی در استان شرمنده ایم و باید ریل گذاری‌های برنامه به سمت شاخصه‌های قرآنی باشد.

مهاجر با بیان‌اینکه گمشده اصلی بشر امروز را باید در قرآن جست، افزود: امیدوارم این آزمون قرآنی که با حضور حفاظ از سراسر کشور در حال برگزاری است بهانه برای توجه بیشتر به فعالیتهای قرآنی باشد.

وی تصریح کرد: باید از نخبگان و حافظان قرآن در مناسبات اداری استفاده کرد لذا اگر فردی که با نگاه قرآنی رشد پیدا کرده و عامل به قرآن باشد می‌تواند در پیشبرد و اهداف و تعالی جامعه ثمربخش باشد.

مهاجر گفت: در استان گلستان با توجه به متولیان فرهنگی ۳۵۰ مجموعه قرآنی زیر نظر تبلیغات اسلامی و فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان فعالیت می‌کنند که هر چقدر این مجموعه‌ها و فعالیت‌ها بیشتر شود آثار و برکات خود را در جامعه خواهد گذاشت.

 

انتهای پیام
captcha