لزوم آشنایی دانشجویان با گفتمان جهاددانشگاهی
کد خبر: 4103147
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
رئیس نمایندگی دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان بیان کرد:

لزوم آشنایی دانشجویان با گفتمان جهاددانشگاهی

رئیس نمایندگی دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان بر لزوم آشنایی دانشجویان با گفتمان جهاددانشگاهی تاکید کرد وگفت: یکی از کارهای ارزشمند در جهاددانشگاهی توجه به معنویت و کار برای رضای خداوند است.

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی با رئیس نمایندگی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید رضا طاهری، رئیس نمایندگی دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان امروز، ۷ آذر در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی گلستان وجمعی از مدیران این نهاد انقلابی گفت: قطعا فعالیت‌های جهاددانشگاهی مهم و تاثیرگذار بوده و همانطور که از نام این نهادمقدس نمایان است بیشتر اقدامات این نهاد فاخر جهادی تبیین شده است.

رئیس نمایندگی دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان گفت: امروزه دشمنان ما در تمام عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نفوذ کردند تا به گفتمان انقلاب آسیب بزند و از آنجایی که کشور ما در مسائل اقتصادی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و دشمن جرات حمله نظامی را ندارد.

وی با بیان‌اینکه در حال حاضر هدف دشمن رخنه کردن در مسائل فرهنگی برای ضربه زدن به انقلاب است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و در راستای گفتمان انقلابی رو به حرکت است و در هرعرصه ای که ورود پیدا کرده توانسته خوش بدرخشد، لذا باید در بیشتر فعالیت ها با پیوست فرهنگی همراه بوده تا تاثیرگذارتر شود.

رئیس نمایندگی دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان با بیان اینکه برای ایجاد کار فرهنگی مناسب و تاثیرگذار باید از ظرفیت دانشجویان استفاده کرد، افزود: برای انجام یک کار فرهنگی خوب و مطلوب باید برنامه مناسب و منسجم طراحی شود تا به فراخور زمان تاثیرگذاری آن برجامعه دیده شود.

حجت‌الاسلام طاهری ارتباط برقرار کردن بین صنعت و دانشگاه از دیگر اقدامات جهاددانشگاهی برشمرد وگفت: بحمدالله کارها و فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف انجام شده لذا باید در واقع در حوزه پژوهش یک جریان و تحرک جدید ایجاد و نیروها را بسیج کنیم و به نیروهای دانشگاهی جهت و انگیزه بدهیم تا در کنار اقدامات پژوهشی کار فرهنگی درخور جامعه انجام شود.

حجت‌الاسلام طاهری بر لزوم آشنایی دانشجویان با گفتمان جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: یکی از کارهای ارزشمند در جهاددانشگاهی توجه به معنویت و کار برای رضای خداوند است.

رئیس نمایندگی دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گلستان تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید خدمات خود را به همه مردم در همه شهرها توسعه دهد تا همه از برکات این نهاد انقلابی بهره‌مند شوند و مسئولان استان نیز باید از این نهاد انقلابی حمایت کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha