بهره‌مندی نیازمندان گلستانی از خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل»
کد خبر: 4102464
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

بهره‌مندی نیازمندان گلستانی از خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل»

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره‌مندی بیش از ۲۹۰۰ نیازمند گلستانی از خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل» خبر داد.

بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از بهره‌مندی بیش از ۲۹۰۰ نیازمند گلستانی از خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل» خبر داد و گفت:  به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج درمانگاه سیار جهادی به یاد نخستین شهید مدافع حرم استان، سیداحسان حاجی حتم لو نام‌گذاری شد.

بابایی ادامه داد: قرارگاه جهادی حاج عبداله‌والی و گروه جهادی‌الکفیل با همکاری پزشکان استانی و با ۱۱۰ پزشک و دندان‌پزشک به مدت چهار روز از ۳۰ آبان ماه تا ۳ آذرماه در مصلی وحدت نماز جمعه گرگان‌، خدمات تخصصی رایگان به مددجویان این نهاد و نیازمندان استان ارائه دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به استفاده از ظرفیت پزشکان استانی افزود: در این اردوی جهادی تعداد ۵۰ پزشک از قرارگاه جهادی الکفیل و ۶۰ پزشک و دستیار از دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه‌های چشم پزشکی‌، دندانپزشکی، زنان و زایمان‌، طب سنتی و پزشک عمومی‌، میزبان مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان بودند و خدمات تخصصی رایگان را به آنها ارائه دادند.

بابایی ضمن تشکر از همراهی خوب دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب‌کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز به‌صورت رایگان به مراجعین توسط گروه جهادی در این مدت انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: در چهار روز استقرار این گروه جهادی در استان، بیش از ۲۵۰۰  مددجوی تحت حمایت این نهاد و ۴۰۰ نیازمند غیر تحت حمایت‌، در قالب ۳۵۰۰ نوع خدمت، اعم از انواع خدمات دندان‌پزشکی و سایر خدمات پزشکی و طب‌سنتی این گروه جهادی بهره‌منده شده‌اند.

انتهای پیام
captcha