آیین معنوی «شهید آبروی محله» در سرخنکلاته برگزار شد
کد خبر: 4101881
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

آیین معنوی «شهید آبروی محله» در سرخنکلاته برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج مستضعفین آیین معنوی «شهید آبروی محله» با حضور امام جمعه بخش بهاران، سرپرست بخشداری، فرمانده حوزه بعثت، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان‌، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم امروز، دوم آذرماه در محله شهیدان احمدی سرخنکلاته برگزار شد.

برگزاری ائین معنوی شهید ابروی محله در سرخنکلاتهبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته بسیج مستضعفین آیین معنوی «شهید آبروی محله» با حضور امام جمعه بخش بهاران، سرپرست بخشداری، فرمانده حوزه بعثت، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان‌، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم امروز، دوم آذرماه در محله شهیدان احمدی سرخنکلاته برگزار شد.

امام جمعه بخش بهاران در آیین معنوی «شهید آبروی محله» از شهدا به‌عنوان آبروی هر محله نام برد و گفت: اگر در زندگی دنبال سعادت و رضای خدا هستیم پس چنین شهدایی الگوی کامل برای ما هستند.

حجت‌الاسلام رضانژاد با بیان‌ اینکه احترام به شهدا و خانواده آنها احترام به دین و نظام است، تصریح کرد: امروزه با تمام فشارهای جنگ‌نرم که از طرف دشمنان این نظام به راه افتاده است اهمیت برگزاری چنین یادواره‌هایی را دو چندان کرده تا جوانان با نگاه به ایثار شهدا خود را در برابر چنین نفوذهایی ایمن کنند.باید سعی کنیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در برگزاری این مراسم‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این نظام جنگ ترکیبی را بر علیه ایران شروع کردند، گفت: امروزه باید هوشیارتر از گذشته باشیم روزی این کشور در برابر دشمنان در میدان نبرد جنگید و شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کرد حالا باید دین خود را به شهدا ادا کنیم.   

امام جمعه بخش‌ بهاران گفت: اگر امروز ما قدرت و امنیت داریم آن را مدیون خون شهدا می‌دانیم زیرا امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است. در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش ما است که برگزاری یادواره‌ها بهانه‌ای  بوده تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.

انتهای پیام
captcha