الگوگيری از سيره شهدا يک فرهنگ ارزشی و انقلابی است
کد خبر: 4101408
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

الگوگيری از سيره شهدا يک فرهنگ ارزشی و انقلابی است

امام جمعه آزادشهر با بیان‌اینکه شهدا و رزمندگان بهترين الگو برای همه ما هستند، افزود: الگوگيری از منش و سيره شهدا يک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در یادواره خانگی شهید نوروزی

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه آزادشهر در یادواره خانگی شهیدعبدالرضا نوروزی بمناسبت هفته بسیج که امروز، ۳۰ آبان به مناسبت هفته بسیج در خانه این شهید بزرگوار برگزار شد، گفت: یکی از ثمرات بزرگ خون شهیدان سرنگونی نظام ستمشاهی و استقرار انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام شهابی گفت: برگزاری یادواره شهداء، گامی در راستای پاسداشت ایثارگری و رشادت این دلاورمردان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان با بیان‌اینکه حضور در محافل شهدا در ایجاد روحیه معنوی جامعه تأثیرگذار است، اظهار کرد: اقتدار و امنيت مثال زدنی امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستيم.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌اینکه شهدا و رزمندگان بهترين الگو برای همه ما هستند، افزود: الگوگيری از منش و سيره شهدا يک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.

امام جمعه آزادشهر بيان کرد: شهدا در مسير پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دينی حرکت کردند و ايثار شهيدان برای ما مقدس و زنده است.

وی با بیان‌اینکه امروز در هر جايگاه و مسئوليتی که هستيم بايد در تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم، تصریح کرد: صيانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی وظيفه همگانی است.

حجت‌الاسلام شهابی گفت: انقلاب و دستاوردهای آن و عزت و استقلال ایران اسلامی به برکت فداکاری و ایثارگری شهدا و صبر خانواده شهداست.

گفتنی است در پایان توسط امام جمعه آزادشهر با اهداء هدایای از این خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام
captcha