بسیج بازوی قدرتمند مقابله با حوادث در کشور است
کد خبر: 4101406
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
امام جمعه گنبدکاووس:

بسیج بازوی قدرتمند مقابله با حوادث در کشور است

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه بسیج بازوی قدرتمند مقابله با حوادث در کشور است، گفت: سپاه نماد عزت، بزرگی و شجاعت انقلاب و قاطعیتش بوده و بسیج باعملکرد درخشان وسیله اعمال این قاطعیت است.

حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد کاووس در دیدار با بسیجیان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام ترابی، امام جمعه گنبدکاووس در جمع نیروهای مسلح و مسئولین شهرستان گنبد کاووس که به مناسبت هفته بسیج امروز، ۳۰ آبان در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: سپاه نماد عزت، بزرگی و شجاعت انقلاب و قاطعیتش بوده و بسیج باعملکرد درخشان وسیله اعمال این قاطعیت است.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: ۴۳ سال از عمر انقلاب و بسیج می گذرد با قاطعیت می‌توان گفت الهام الهی بر امام (ره) بود که شجره طیبه بسیج را پایه‌گذاری کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری هرمشکلی برای انقلاب ایجاد شود لنگر همه سپاه است و در وصل کردن حوادث به آن بازوی قدرتمند تشکل مردمی بسیج است.

حجت‌الاسلام ترابی بیان کرد: انسجام به شکل عالی بین نیروهای قضایی و نیروهای بسیج، سپاه و انتظامی ثمره اش احساس امنیتی بیشتر و آسیب‌پذیری کمتری است که در شهر گنبد برای مردم عزیز حکم فرماست.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید انجام شود حضور مسئولین در برنامه‌های انقلاب و بسیج است، گفت: این که مسئولین شهرستان با لباس بسیج در برنامه حاضرهستند حس عزت و بزرگی را منتقل می‌کند که خود شما اثر آن را متوجه نمی‌شوید چرا که تشکیل شدن جماعت مسلمین باعث نابودی منافقین خواهد شد.
حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: یکی از چیزهایی که دشمن را ناامید می کند حضور و تجمع‌های مومنین در همین تشییع جنازه شهدای مدافع امنیت است.

وی به نقش بسیج در مقابله با آشوب‌های اخیر گفت: بسیج از روزهای اول این اغتشاشات به صورت خودجوش پای کار آمد و توانست با انسجام در کنار نیروهای امنیتی در امنیت جامعه نقش آفرینی کند.

.

انتهای پیام
captcha