روحانیون توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند
کد خبر: 4100651
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

روحانیون توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه علی‌آبادکتول با بیان‌ اینکه روحانیون از تمام توان خود در راستای تحقق جهادتبیین بهره بگیرند، گفت: دشمنان با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای تلاش در ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب دارند و باید روحانیون توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی اباد کتولبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد، امام جمعه علی‌آبادکتول در دیدار با جمعی از ائمه جماعات «طرح هجرت» که امروز، 28 آبان در دفتر امام جمعه علی‌آبادکتول برگزار شد، به شرح اهمیت جهادتبیین و نقش علما و دانشمندان در این راستا پرداخت و تصریح‌ کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و ملی ما تلاش و هزینه می‌کنند که باید با وقوف کامل به جایگاه و رسالت خطیر خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه علی‌آبادکتول به جنگ رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای تلاش در ضربه زدن به اسلام و انقلاب دارند و ضرورت دارد روحانیون توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با اشاره به تلاش دشمن در عصر حاضر برای گمراه کردن جوانان گفت: امروز هر شخص یک رسانه است و باید چشمان خود را به دقت معطوف به تحرکات دشمن داشته باشیم.

امام جمعه علی‌آبادکتول با بیان‌ اینکه جهاد‌‌تبیین موضوع بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود و روحانیون از تمام توان خود در راستای این امر مهم بهره بگیرند، افزود: دشمن در تمامی عرصه‌های جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی، نفوذ و شبیخون پای کار است و هر جا که با هدف ایستادگی بر توان ملی حرکت کردیم دشمن توطئه‌های خود را افزایش داد.

وی با اشاره به تلاش‌های پیامبر(ص) در تغییر جامعه جاهلی به جامعه اسلامی، بیان‌ کرد: این امر به همان معرفت‌افزایی، جهادتبیین و روشنگری برمی‌گردد که پیامبر‌اکرم(ص) توانست جامعه جاهلی را به جامعه دینی حاکم بر ارزش‌های اخلاقی و دینی تبدیل کند.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با یادآوری اینکه ایران اسلامی در هیچ مقطعی به‌اندازه اکنون مورد توجه جهانیان نبوده است و این توجه هم به روحانیت برمی‌گردد، ادامه داد: تأثیرگذاری ایران اسلامی در زمان حاضر ناشی از وجود مقام معظم رهبری بوده خود که برخاسته از حوزه علمیه هستند، لذا حوزویان باید در سلوکمان با افراد بسیار سنجیده عمل کنیم، زیرا به ما به‌عنوان الگو نگاه می‌کنند.

وی در این جلسه حضور مستمر در مدارس و گفت‌وگو با دانش‌آموزان و حل مسائل و شبهات نسبت به اقامه نماز  و موضوعات دینی در مدارس را از روحانیون طرح هجرت خواستار شد.  

انتهای پیام
captcha