آغاز فعالیت چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان
کد خبر: 4100123
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

آغاز فعالیت چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور استاندار گلستان، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان و دیگر مسئولین امروز، 25 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گلستان فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت چهارمین رویداد ملی تولید محتوا ی دیجتال بسیج در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج  با حضور استاندار گلستان، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان و دیگر مسئولین امروز، 25 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان فضای مجازی را جایگاهی ویژه برای تبیین گفتمان دانست وگفت: رویداد ملی تولید محتوای بسیج مواجهه خلاقانه با جنگ شناختی دشمن است و دشمن در همین بستر فناوری‌های نوین یک جنگ پیچیده را شروع کرده است.

زنگانه تصریح کرد: قلمروی کشور‌ها دیگر صرفا مرز‌های جغرافیایی نیست و اکنون می‌بینیم یک شبکه اجتماعی در دل خود یک جامعه فرامرزی ایجاد کرده و حکمرانی آن را بر عهده دارد.

استاندار گلستان گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل شبیخون دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سبک مواجهه خود با جنگ رسانه‌ای را نوین، پیشرفته و خلاقانه‌تر کنیم که رویداد دیجیتال تولید محتوای بسیج یکی از مصادیق آن است.

زنگانه افزود: طبق آخرین آمار حدود ۳۰ میلیون کاربر بازی رایانه‌ای در سطح کشور داریم یعنی نزدیک به دو سوم جمعیت کشور با بازی‌های دیجیتال سر و کار دارند، اما محتوای مناسب و کافی برای این مخاطبین در سطح کشور وجود ندارد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان هم در این مراسم گفت: این رویداد براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی و تاکیدات ایشان مبنی در فعالیت خلاقانه در فضای مجازی شکل گرفته و هر سال در سطح کشور برگزار می‌شود.

روشنی ادامه داد: سال نخست این رویداد را با حضور ۶ تیم شروع کردیم، اما امسال چهارمین رویداد را با حضور پرشور ۱۱۰ نفر در قالب ۲۶ تیم آغاز خواهیم کرد که این نشان از گسترش توانمندی تیم‌های تولید محتوای بسیج در فضای مجازی استان است.

وی با بیان اینکه در این رویداد ۲۶ تیم در سه بخش نرم افزار موبایلی، بازی‌های موبایلی و پویانمایی به رقابت خواهند پرداخت، تصریح کرد: شناسایی، پرورش و هدایت استعداد‌ها و ظرفیت‌های نخبگانی فضای مجازی و حمایت از آن‌ها از اهداف مهم و اصلی این رویداد است.

انتهای پیام
captcha