چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4098054
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به منظور شناسایی استعدادها و ارائه تولیدات خلاقانه دجیتال بسیجیان در استان خبر داد.

چهارمین رویداد ملی تولیدات محتوای دیجیتال بسیجبه گزارش ایکنا از گلستان، رضا روشنی، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان امروز، 17 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به منظور شناسایی استعدادها و ارائه تولیدات خلاقانه دجیتال بسیجیان در استان خبر داد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان به برگزاری این رویداد  بخش‌های پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن‌همراه و نرم‌افزارهای موبایلی اشاره کرد و گفت: مرحله استانی این رویداد به‌صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه در مرکز استان گلستان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره به مدت 72 ساعت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روشنی با بیان‌ اینکه علاقه‌مندان تا 20 آبان مهلت دارند آثار خود را به نشانی people.bsjmajazi.ir ارسال کنند، تصریح کرد: این رویداد در بخش‌های مردمی شامل ویدئوی موبایلی،کلیپ، عکس نوشته، عکس و پوستر و آثار گرافیکی است که علاقه‌مندان می‌تواند برای ثبت‌نام به سایت Event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان با بیان‌اینکه هدف ما در برگزاری این رویداد معرفی استعداد‌های برتر در استان می‌باشد، تصریح کرد: تولیدات دیجیتال و فضای مجازی از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا در سال گذشته در مرحله کشوری نیز حائز رتبه در سطح کشور شدیم و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این رویداد صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha