وحدت کلمه تنها راه برون رفت از مشکلات است
کد خبر: 4096693
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
فرمانده سپاه نینواگلستان:

وحدت کلمه تنها راه برون رفت از مشکلات است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه وحدت کلمه تنها راه برون رفت از مشکلات است، گفت: تفکر و روحیه بسیجی یک استراتژی است و با تفکر و روحیه بسیجی می توان مشکلات را حل و عقب ماندگی ها را جبران کرد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مجمع عالی بسیج استان که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره)، شجره طیبه ای را تشکیل دادند که امروز به در همه عرصه‌ها آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام بوده و هست، تصریح کرد: تفکر بسیجی ما را از حقارت نجات داد و امروز بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف به مایه امید دوستداران نظام و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بسیج همواره پشتیبان و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بوده است، تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی یک استراتژی است و با تفکر و روحیه بسیجی می توان مشکلات را حل و عقب ماندگی ها را جبران کرد.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه شاخصه‌های تفکر بسیجی، گفت: فکر بسیجی، فرمول موفقیت و پیروزی در همه عرصه‌ها بوده و روحیه و تفکر بسیجی، فرمول نجات بشریت از دست جهانخواران است.

وی با بیان اینکه بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست بلکه یک فکر و آرمان الهی است، افزود: هرجا تفکر و گفتمان جهادی بسیج را سرلوحه کار خود قرار دادیم مشکلات رفع و گره امور باز شد اما هرجا مطیع محض امر ولی فقیه نبودیم امورات دچار خلل شد.

وی یکی از راهکاری پیشرفت در استان وحدت کلمه دانست و تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی کردند با ترفندهای مختلف مردم و اقوام مختلف را به خیابان بکشانند و این مورد در پی تجزیه ایران بودند که بحمدالله مردم ما با هوشیاری کامل و بصیرت کامل در مقابل فتنه انگیزی دشمنان ایستادند.

سردار ملک شاهکوهی در ادامه تصریح کرد: مجمع عالی بسیج ، مشکلات استان را در کارگروه های تخصصی احصا کرده تا راهکار های تخصصی مشکلات شناسایی شده را دنبال کنیم و برای رفع آن برنامه ریزی نماییم.

انتهای پیام
captcha