تبیین و اقناع سازی تنها سلاح مبارزه در برابر جنگ روانی دشمن است
کد خبر: 4096030
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

تبیین و اقناع سازی تنها سلاح مبارزه در برابر جنگ روانی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نقش زنان را در اغتشاشات اخیر بسیار حساس دانست و گفت: در حال حاضر هیچ سلاحی برای مبارزه بهتر از تبیین و گفت وگو و اقناع سازی نیست، لذا بانوان باید هوشیار باشند و در این جنگ روانی با شجاعت وارد شده و تبیین بپردازند.

نشست مسئولین روسای هیئات مذهبی بانوان با مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست شورای هیئات مذهبی شاخص بانوان که امروز، ۹ آبان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، نقش زنان را در اغتشاشات اخیر بسیار حساس دانست و گفت: امروز جبهه استکبار و گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده‌اند و صف آرایی آنها را شاهد هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اظهار این واقعیت که تلاش دشمن بر ترویج بی‌حیایی و بی عفتی در جامعه است، تصریح کرد: قدردان مادرانی هستیم که همواره در دفاع از ارزش‌های دینی پیشقدم هستند و شهیدان این مرز و بوم از دامن چنین مادران ارزشمندی پرورش یافته اند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش ها است، اظهار کرد: کسانی که شعار‌هایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود‌ آوردند و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن در طراحی جنگ نرم به این نتیجه رسیده که با فروپاشی نظام خانواده می‌تواند به راحتی به اهدافش دست یابد و نقطه اساسی در این هجوم را نقش زن در خانواده و جامعه قرار داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان نقش زنان تاثیرگذار جامعه و بانوان محجبه و انقلابی را در این اقدامات مهم دانست وافزود: بانوان محجبه و انقلابی و مسئولین هیئات مذهبی نباید در این مقوله غافل باشند باید با برگزاری مراسمات و تجمعات به تبیین و روشنگری پرداخته و نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: امروزه زنان جامعه ما نیاز به گفت وگو و تبیین مسائل دارند و خیلی از افراد از نقشه‌های شوم دشمنان خبر ندارند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته و موضع گیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سلاحی بهتر از تبیین و گفت وگو و اقناع سازی نیست، افزود: امروزه وضعیت تقابل جبهه حق و باطل به وضعیت جنگ شهری و داخلی تبدیل شده، لذا بانوان باید هوشیار باشند و در این جنگ روانی با شجاعت وارد شده و تبیین بپردازند.

 

 

انتهای پیام
captcha