شرکت بیش از ۲ هزار بانوی گلستانی در مهرواره «بانور»
کد خبر: 4094180
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

شرکت بیش از ۲ هزار بانوی گلستانی در مهرواره «بانور»

مسئول راهیان خواهران اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان از شرکت دوهزار و ۲۵۰ بانوی گلستانی در مهرواره «بانور» در گلستان خبر داد و گفت: طرح مهرواره «بانور» با محوریت استحکام خانواده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور اجرا می‌شود.

مهرواره بانورفاطمه میررسولی، مسئول راهیان خواهران اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از شرکت دوهزار و 250 بانوی گلستانی در مهرواره «بانور» در گلستان خبر داد و گفت: طرح مهرواره «بانور» با محوریت استحکام خانواده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور اجرا می‌شود.

مسئول راهیان خواهران اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان مهمترین هدف این مهرواره را ایجاد انگیزه فعالیت در همسران امامان بیان کرد و گفت: شناسایی و توانمندسازی شبکه شریکةالامام و تلاش برای سالم‌سازی محیط خانواده و فعال‌سازی ظرفیت زنان برای حل مسائل حوزه خانواده و ارتقای شبکه راهیاری از دیگر اهداف مهم برگزاری این مهرواره است.

میررسولی با بیان‌ اینکه شناسایی و حل مسئله توسط بانوان اثرات مطلوبی در بهبود وضعیت جامعه خواهد داشت، افزود: شرکت در این رویداد فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به فعالیت و تلاش در زمینه جهاد تبیین و فعالیت‌های اجتماعی است.

مسئول راهیان خواهران اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه استان گلستانی از رتبه‌های‌ برتر شرکت در این جشنواره را کسب کرده است، افزود: شرکت در این رویداد فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به فعالیت و تلاش در زمینه جهادتبیین و فعالیت‌های اجتماعی است.

میررسولی تصریح کرد: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به دبیرخانه این طرح ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha