وحدت اسلامی مهمترین مقوله در حفظ نظام و انقلاب است
کد خبر: 4091047
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
رئیس دانشگاه گنبدکاووس:

وحدت اسلامی مهمترین مقوله در حفظ نظام و انقلاب است

رئیس دانشگاه گنبدکاووس با بیان اینکه مهمترین مقوله در حفظ نظام و انقلاب را وحدت اسلامی دانست و گفت: مقوله وحدت برای جامعه امروز واجب، ضروری و حیاتی است و لازمه پیشبرد اهداف ما در زمینه‌های مختلف وحدت و نهادینه شدن آن در جامعه است تا به تعالی برسیم.

طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، ابوالفضل طهماسبی، رئیس دانشگاه گنبدکاووس در همایش بزرگداشت هفته وحدت در دانشگاه دولتی گنبدکاووس که روز گذشته، 18 مهرماه در دانشگاه گنبد کاووس برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: امروز بیش از پیش نیازمند وحدت هستیم چون دشمن پی بُرده وحدت مهمترین مقوله‌ای است که می‌تواند نظام و انقلاب را حفظ کند لذا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا به این مقوله ارزشمند، خدشه وارد کند.

طهماسبی افزود: باتوجه به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای آسیب زدن به وحدت و امنیت کشور، امروز بر هر فرد ایرانی مسلمان در هر جایگاه و مقامی که دارد، لازم است با گفتار یا رفتار خود به تقویت هرچه بیشتر وحدت و انسجام جامعه کمک کنند و اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس با بیان اینکه اهل‌سنت، همواره همراه نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: مقوله وحدت برای جامعه امروز واجب، ضروری و حیاتی است و لازمه پیشبرد اهداف ما در زمینه‌های مختلف وحدت و نهادینه شدن آن در جامعه است تا به تعالی برسیم.

طهماسبی با بیان اینکه وحدت از ضروریات جامعه ما است و دشمن برای خدشه‌دار کردن آن تمرکز کرده و این اصل بوده و نباید آن را در هفته وحدت خلاصه کرد، افزود: مسئولیت بیشتر در این زمینه بر عهده ما مسلمانان است که امروز باید از وحدت مذاهب اسلامی فراتر رویم و منادی دهنده وحدت بین ادیان در جامعه بشری باشیم.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد‌تبیین اشاره کرد و گفت: این همان حلقه مفقوده‌ای است که جامعه به آن نیاز دارد، کارهایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص تبیین و روشنگری شرایط قبل و بعد از آن انجام شده اما به عنوان نهضت و جهاد فراگیر رخ نداده است و جوانان و نوجوانان ایران از آگاهی لازم نسبت به شرایط کشور طی ادوار مختلف برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: لازم است در مساجد و نشست‌هایی که داریم بیش از پیش شرایط را بیان کرده و مقایسه‌ای بین قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم، به خصوص با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای که دشمن به راه انداخته است.

 

انتهای پیام
captcha