مردم قدردان تلاش شبانه‌روزی نیروی خدوم انتظامی هستند
کد خبر: 4089971
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

مردم قدردان تلاش شبانه‌روزی نیروی خدوم انتظامی هستند

امام جمعه آزادشهر با بیان‌ اینکه حافظان امنیت خط قرمز هر کشوری هستند، گفت: مردم قدردان تلاش شبانه‌روزی نیروی خدوم انتظامی هستند.

دیدار امام جمعه آزادشهر با نیروهای خدوم انتظامی شهرستان آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه آزادشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با حافظان امنیت نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر که روز گذشته، ۱۳ مهر برگزار شد، از زحمات و تلاش بی‌وقفه انتظامی تشکر کرد و بیان کرد: مردم ما قدردان تلاش شبانه روزی نیروی خدوم انتظامی هستند در همه جای دنیا مردم برای حافظان امنیت جایگاه ویژه‌ای قائلند حافظان امنیت خط قرمز امنیت هر کشورند. حریم حافظان امنیت برای همه مردم محترم است و باید پاسداری شود.

امام جمعه آزادشهر نیروی انتظامی را از ستون‌های اصلی امنیت برشمرد و گفت:  فرمایش مقام معظم رهبری  برای ما بسیار ارزشمند است و بیانگر این مهم می‌باشد که انتظامی کشور امروز چون ستونی مهم و قابل اعتماد است.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: اعتماد مردمی به پلیس را بالاترین سرمایه می‌دانیم و معتقدیم که پشتوانه و سرمایه اجتماعی باعث پیشبرد بهتر ماموریت‌هایمان می‌شود، بنابراین بایستی با ارائه خدمات خالصانه و صادقانه، سرمایه‌های اجتماعی پلیس را نیز افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ «خدمت بی‌منت به مردم» بیان کرد: ما مدافعان با تدبیر امنیت هستیم و در واقع بر فلسفه وجودی نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت و خدمت به مردم واقف و بر این توفیق، افتخار می‌کنیم.

در ادامه نشست سرهنگ حسینی گزارشی از تلاش شبانه روزی فراجا در شهرستان گفت: فراجا با تمام وجود برای حفاظت از امنیت کشور آماده است و در حفظ سلامت امنیت مردم با جدیت هرچه تمام تر در میدان هست و در حفظ امنیت با هیچکس ملاحظه و مماشات ندارد.

 

انتهای پیام
captcha