خانه محروم ویژه خانواده نیازمند در سرخنکلاته افتتاح شد
کد خبر: 4089687
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

خانه محروم ویژه خانواده نیازمند در سرخنکلاته افتتاح شد

افتتاح خانه محروم با حضور امام‌جمعه بخش بهاران، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، بسیجیان و گروه‌های جهادی امروز، ۱۲ مهرماه در روستای شهرستان سرخنکلاته برگزار شد.

افتتاح خانه محروم با حضور امام جمعه بخش بهاران در سرخنکلاتهبه گزارش ایکنا از گلستان، افتتاح خانه محروم با حضور امام‌جمعه بخش بهاران، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، بسیجیان و گروه‌های جهادی امروز، 12مهرماه در روستای شهرستان سرخنکلاته برگزار شد.

امام‌جمعه بخش بهاران در مراسم افتتاحیه خانه محروم گفت:  یقیناً سپاه پاسداران در هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک آنها و حل مشکلات‌شان خواهد آمد و امیدواریم با شناسایی افراد نیازمند افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از این مسکن بهره‌مند شود.

امام‌جمعه بخش بهاران با بیان‌ اینکه خدمت به محرومین ادامه راه شهدا است و بسیج در این مسیر خدمات ارزنده‌ای به قشر محروم در کشور انجام داده است، تصریح کرد: بسیجیان در هر برهه‌ای از زمان چه جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی یا فرهنگی کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساندند و در همه عرصه‌ها مهیای فداکاری و ایثار هستند.

حجت‌الاسلام رضازاده، اجرای این طرح‌ها را بستر خوبی برای ایجاد نوعی هم‌افزایی بین نهادهای مختلف مثل بسیج، سپاه و کمیته امداد دانست و گفت: هل من ناصر ینصرونی تنها برای میدان نبرد نیست بلکه در بسیاری از میادین صدق می‌کند که کمک به محرومین یکی از این میدان‌ها است.

وی در پایان گفت: با یاری خداوند و حاصل کار جهادی جوانان بسیجی جهادگر این واحد مسکونی ساخته و به خانواده محروم هدیه شد تا سر پناهی برای این عزیزان باشد.

انتهای پیام
captcha