وحدت بین شیعه و سنی یک اعتقاد و راهبرد است
کد خبر: 4089216
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
استاندار گلستان:

وحدت بین شیعه و سنی یک اعتقاد و راهبرد است

استاندار گلستان با بیان اینکه استان گلستان رنگین کمان اقوام و مذاهب است، گفت: وحدت بین شیعه و سنی یک تاکتیک نیست بلکه یک اعتقاد و یک راهبرد است، لذا در استان گلستان هم به تبعیت و هدایت مقام معظم رهبری نگاه تقریبی و برادرانه حاکم خواهد بود و وحدت بین اقوام مختلف زبانزد است.

زنگانه استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در اجتماع حافظان وحدت و امنیت که امروز، 10 مهرماه در مصلی وحدت برگزار شد، گفت: دو نعمت هستند که مجهول‌اند یکی نعمت سلامتی که وقتی از دست می‌دهیم قدر و ارزش آن را پی می‌بریم و دیگری نعمت امنیت است که وقتی توسط دشمنان به مخاطره افتاد بیشتر اهمیت آن را درک خواهیم کرد.  

استاندار گلستان بیان کرد: در بررسی دقیق و گزارشات از پشت پرده اتقاقات اخیر نشان می‌دهد که  تمام جبهه کفر و نفاق متحد و منسجم در شکل‌گیری این اغتشاشات نقش داشته و کشورهای استعمارگر صحنه‌گران این حوادث بودند و برنامه‌ریزی این اقدامات توسط شبکه‌های جاسوسی و سفارتخانه‌های طراحی شده بود.

زنگانه بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید جریان استکبار و سلطه امروز در قالب صهیونیست‌های متجاوز حقوق ملت‌ها و مسیحیان صهیون که باهم پیوند استراتژیک را برقرار کردند به تعبیر قرآن حد یقف نخواهند داشت آنها وقتی از سر مسلمان دست برخواهند داشت که ما دست از اسلام و اعتقادات خود برداریم.

استاندار گلستان با بیان اینکه استان گلستان رنگین کمان اقوام و مذاهب است، تصریح کرد: وحدت بین شیعه و سنی یک تاکتیک نیست بلکه یک اعتقاد و یک راهبرد است، لذا در استان گلستان هم با هدایت مقام معظم رهبری نگاه تقریبی و برادرانه حاکم خواهد بود و وحدت بین اقوام مختلف زبانزد است.

وی گفت: با تأسی از آیات قرآن و نخبگان گلستان دست به دست هم داده و با وحدت به سمت تحقق چشم انداز گلستان پیشرفته حرکت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
captcha