قدردانی فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی گلستان از مردم برای محکومیت اغتشاشات اخیر
کد خبر: 4088702
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

قدردانی فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی گلستان از مردم برای محکومیت اغتشاشات اخیر

فرمانده سپاه نینوا و فرمانده انتظامی گلستان در پیام‌های از حضور مردم استان در محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

حضور مردم گلستان در تظاهرات علیه اغتشاشات اخیر

به گزارش ایکنا از گلستان، فرمانده سپاه نینوا و فرمانده انتظامی گلستان در پیام‌های از حضور مردم استان در محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

در پیام سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه و سردار دادگر فرمانده انتظامی استان آمده است:

اینجانبان بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور به موقع و به‌هنگام مردم ولایتمدار و شهید پرور استان گلستان در محکومیت اقدامات مخلان امنیت و اعلام انزجار و بیزاری از اغتشاشگران تقدیر و تشکر کنیم.

همچنین در این پیام با بیان اینکه در شرایطی که ایران اسلامی با رقم زدن حماسه میلیونی اربعین حسینی به استقبال چهل و دومین سالروز دفاع مقدس می‌رفت، دشمنان این آب و خاک به دنبال آن بودند تا با بهانه‌ای واهی کام مردم بصیر و ولایتمدار ما را تلخ کنند آمده است: تجمع غیرقانونی، توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تخریب اموال عمومی کار اغتشاشگران است و مردم انقلابی ما هیچگاه دست به چنین اقداماتی نزده، پلیس و نهاد‌های امنیتی را خادم خود دانسته و حامی آن‌ها هستند و به خوبی خط خود را از بر هم زنندگان امنیت جامعه جدا کرده اند.

نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران به خوبی نشان داده‌اند امنیت و آسایش مردم خط قرمز آنهاست و هرکس بخواهد آرامش مردم را خدشه دارد کند با مشت آهنین سربازان انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha