نیروهای انتظامی خط مقدم در حفظ و امنیت کشور هستند
کد خبر: 4087259
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

نیروهای انتظامی خط مقدم در حفظ و امنیت کشور هستند

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه نیروهای انتظامی خط مقدم در حفظ و امنیت کشور هستند، تصریح کرد: امروزه امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثارگری‌های نیروهای انتظامی هستیم و باید قدر این نعمت را بدانیم.

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در رژه نیروهای مسلح که امروز، ۳۱ شهریور برگزار شد، گفت: امروزه امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثارگری‌های نیروهای انتظامی هستیم و باید قدر این نعمت را بدانیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهید اربعین شهید علی سراوانی اشاره کرد و گفت: امروزه باید از شهدا بیشتر یاد کنیم شهادت این نیروهای جان برکف نیروی انتظامی گواه این است که بدانیم هنوز افرادی هستند که برای حفظ امنیت و آرامش کشور جان خود را تقدیم این نظام کردند.

حسینی پیشرفت در عرصه‌های مختلف فناوری را مرهون جانفشانی‌های ایثارگران دانست و افزود: اگر رئیس جمهور در سازمان ملل با اقتدار سخن می‌گوید و عکس سردار حاج قاسم سلیمانی را به همگان نشان می‌دهد و هویت پوچ مدعیان حقوق بشر را رسوا می‌کند به خاطر جانفشانی‌های ایثارگران است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان‌اینکه دفاع از کشور و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه است، تصریح کرد: اقتدار ایران در زمینه‌های مختلف به منصه ظهور رسیده و ما اجازه نخواهیم داد عده‌ای به خاطر مقاصد منفعت طلبانه خود امنیت کشور را به خاطره بیندازند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: ما به آموزه‌های دینی افتخار کرده و عمل می‌کنیم و امید داریم این امینت باعث پیشرفت کشور شود و مردم روز به روز در رفاه بیشتری قرار بگیرند.

همچنین همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی امروز، ۳۱ شهریور در گلستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha