خبرنگاران در تحقق توسعه استان نقش‌آفرین هستند
کد خبر: 4077166
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
استاندار گلستان:

خبرنگاران در تحقق توسعه استان نقش‌آفرین هستند

استاندار گلستان با بیان‌اینکه خبرنگاران در تحقق توسعه استان نقش‌آفرین هستند، تصریح کرد: برای تحقق چشم‌انداز توسعه استان به کمک خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مجموعه‌های رسانه‌ای استان نیاز داریم.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار امروز، ۱۸ مرداد در دیدار با خبرنگاران جهاددانشگاهی گلستان گفت: برای تحقق چشم‌انداز توسعه استان به کمک خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مجموعه‌های رسانه‌ای نیاز داریم.

استاندار گلستان با بیان‌اینکه رسانه‌ها نقش‌آفرین بوده و در جهت‌دهی مسائل، کمک حال هستند، افزود: رسانه‌ها باید با روحیه مطالبه‌گری در پروژه‌های مختلف همراه مدیران و مسئولان باشند و برای رسيدن به چشم انداز توسعه استان و افق ۱۴۰۴ تلاش کرده و آن برای مردم ملموس کنند.

زنگانه به تشریح رسالت اصحاب رسانه پرداخت و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی چنانچه دقیق، بر اساس واقعیت و به دور از دروغ باشد تاثیر ژرفی بر جامعه خواهد داشت.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید برای ترویج چشم انداز ترسیم شده برای استان و تحقق آن در ذهن‌ها و قلب‌های آحاد مردم گلستان تلاش کنند، افزود: استان گلستان دارای ظرفیت عظیم علمی و معنوی می‌باشد،لذا باید از این منابع بهره‌برداری شود و این مهم با مشارکت جدی و مطالبه‌گری و تبیین اصحاب رسانه امکان‌پذیر است.

 

 

 



انتهای پیام
captcha